גיבוש עובדים בחדר בריחה

למה כדאי לעשות ערב גיבוש לעובדים בחדר בריחה

אתם חשים שהאווירה בעסק שלכם אפרורית וכבדה? היחסים בין אנשי הצוות היא לא משהו? זה הזמן להוציא אותם ליום גיבוש. אין כמו יום גיבוש לצוות על מנת לרענן את התחושה של כולם יחד ושל כל אחד לחוד. יום גיבוש מסוגל לחולל פלאות עבור כל ארגון או חברה כאשר העובדים מתחילים פתאום להכיר זה את זה באמת, בלי כל הרשמיות והרצינות שהם עוטים במהלך כל השנה בעבודה. כל בית עסק וכל חברה נתרמים מימי הגיבוש הללו כאשר בקרב העובדים מתעצמת המוטיבציה לעבוד ולחתור למען ההצלחה של העסק והפטריוטיות למקום העבודה. ברור שכל זה משפיע באופן ישיר על התפוקה בעבודה.

אז היכן תצאו לבלות ביום גיבוש לצוות?

כאשר מנהל העסק רוצה להוציא את העובדים שלו ליום גיבוש הוא מחפש בדרך כלל חוויה איכותית שתתאים לכל אנשי הצוות. קיימות אפשרויות רבות שמתאימות לימי גיבוש אך קשה למצוא את האטרקציה הייחודית והמעניינת שלא תהיה נדושה ומיושנת עבור כלל העובדים.

אנחנו כאן כדי לספר לכם על הטרנד הכי חם בשוק. חדר בריחה!

יום גיבוש בחדר בריחה

חדר בריחה – נעים להכיר!

חדר בריחה זהו חדר מיוחד לצורך המשחק, ואגב לא תמיד מדובר יהיה בחדר אחד בלבד. האתגרים שמציב חדר הבריחה מורכבים מאוד וכאשר פותרים את החידות ומפענחים את כל הצפנים ניתן להתקדם הלאה אל החדר הבא. לעיתים ישנו גם חדר שלישי בכל הסיפור וכך אט אט מתקדמים בסיפור עד לסוף הטוב בו מצליחים להיחלץ מהחדר. העניין הוא שקיימת הגבלה של זמן. לא תוכלו להתעכב בחדר הבריחה בלי הגבלת זמן. המשחק מוגבל בדרך כלל לשישים דקות ואם לא הספקתם לצאת עד אז, הרי שבכל מקרה החדר ייפתח ואתם תהיו משוחררים לחופשי…

חדר הבריחה בנוי בדרך כלל על סיפור מתח כאשר המשתתפים במשחק נכנסים אל תוך הסיפור והם אמורים להתקדם עם השלבים השונים של הסיפור וזאת על ידי פתרונות של החידות והאתגרים שעומדים בפניהם בדרך. ברור שלכל חדר בריחה ישנו סיפור משלו כאשר הסיפור נבחר מתוך השפעה ותרבות של המקום. מסיבה זו ברוב חדרי הבריחה הישראלים יהיו סיפורים על סוכני מוסד וכאלה ולעומת זאת באמריקה יהיו הסיפורים שונים כמו למשל על רוצחים סדרתיים וכדומה.

הפעילות האידיאלית עבור יום גיבוש לצוות!

אז אם חיפשתם תכנית מתאימה ליום גיבוש הרי שנדמה כי כבר קבלתם את התשובה. אם תוציאו את העובדים שלכם אל חדר בריחה צפויה לכם חוויה ייחודית ומיוחדת במינה.

כאשר הצוות כולו נכנס לחדר הבריחה ומנסה לפתור את התעלומות השונות הנקרות בפניו הרי שאין גיבוש יותר טוב מזה. הצוות כולו חדור מוטיבציה עזה להצליח ולנצח את האתגר של חדר הבריחה.

ברור שגיבוש בסיטואציה מעין זו זהו גיבוש הרבה יותר אפקטיבי ויעיל מכל סוג אחר של גיבוש. השהיה יחד בחדר הבריחה החשוך כאשר השאיפה היא להתקדם הלאה יוצר אחדות מושלמת בין כל אנשי הצוות והפעילות אכן פועלת את פעולתה הרצויה.

איך תבחרו חדר בריחה לצוות?

כאשר אתם מחפשים חדר בריחה מתאים, עליכם לבחור חדר שיהיה גדול דיו לאכלס מספר משתתפים גבוה בו זמנית.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא

חדר בריחה לילדים בתל אביב

חדר בריחה לילדים בתל אביב

חדר בריחה לילדים בתל אביב: הבילוי המושלם למשפחה חדר בריחה לילדים בתל אביב. במיסטיקרום יש לנו מספר חדרים מתאימים במיוחד. אנחנו יושבים במרכז תל אביב

קרא עוד »
חדר סודות היקום - הגרסה המשפחתית

ספר הקסמים

חדר ספר הקסמים אתם חבורת הרפקתנים שהוזמנתם לטירתו של מרלין, המכשף הגדול, בכדי לעמוד במבחני הגורל והנצח.שנתו של מרלין נדדה שנים במחשבותיו על המבחנים הללו.. האם אתן תוכלו להם בשעה אחת? החדר

קרא עוד »
חדר בריחה כפול

חדר בריחה כפול

חדר בריחה כפול: כל מה שצריך לדעת חדר בריחה כפול הינו שני חדרים זהים  שנכנסים אליהם ועושים תחרות מי יוצא קודם. חדר בריחה כפול הינו

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן