חדר בריחה לזוגות - כיצד בוחרים?

לאחרונה זוגות רבים מעדיפים לגוון את מקומות הבילוי ולצאת לדייט לא שגרתי בחדר בריחה.
דייט בחדר בריחה יכול להיות חוויה רומנטית מיוחדת ומהנה, אם יודעים לבחור את החדר הנכון.
כמו כן, חדר בריחה זו הזדמנות מצוינת לבדוק עד כמה אתם מכירים אחד את השני, יודעים לתפקד יחד כזוג ולשתף פעולה.

ריכזנו עבורכם 4 טיפים חשובים בבחירה חדר בריחה מוצלח לזוגות שישאירו לכם טעם של עוד:המדריך לבחירת חדר בריחה לזוג

התאימו את סוג חדר הבריחה להעדפות שלכם כזוג

בחדרי בריחה יש מגוון רחב של סוגים-אימה, פנטזיה, פעולה וחלקם מבוסס על סרטים מפורסמים. כדאי לבחור חדר בהתאם להעדפות שלכם כזוג. אם אתם זוג הרפתקני שאוהב אתגרים יתאימו לכם חדרי האימה, לעומת זאת אם אתם זוג עם דמיון מפותח שחובב קסמים יתאים לכם חדר פנטזיה. בנוסף, מומלץ לבחור בחדר בריחה שמבוסס על הסרט או הסדרה האהובה על שניכם כך החוויה שלכם תהיה הרבה יותר מהנה.

התאימו את רמת הקושי של חדר הבריחה למידותיכם

ישנם חדרים שרמת הקושי שלהם הרבה יותר קשה בהשוואה לחדרים אחרים. יש חדרים שהמשימות שלהם מורכבות והרמזים פחות גלויים לעין ותצטרכו יותר "לשבור את הראש", לעומת זאת יש חדרים שהמשימות שלהם פשוטות יותר, יש יותר רמזים גלויים לעין ואתם תצאו מהחדר מהר יותר. כאשר אתם מחליטים להזמין חדר חשוב להחליט מה אתם מעדיפים – בחדר קשה ומאתגר יותר או בחדר שאתם יכולים לצאת ממנו במהירות. כמו כן, חשוב לבחור בחדר שיהיה מותאם לשינכם מבחינת רמת הקושי כדי ששניכם תיהנו.

קראו ביקורות של שחקנים שביקרו בחדר הבריחה בעבר

רצוי להתייעץ עם זוגות שכבר היו בחדר בריחה ולברר איתם לגבי החדר האווירה בחדר, קושי המשימות ומידת ההנאה שלהם מהחדר כזוג.
כמו כן, רצוי לקרוא ביקורות באינטרנט, לפני שאתם מחליטים להזמין את החדר. אתם יכולים להיעזר בפורטל שמרכז את כל המידע על אתרי בריחה ומדרג להם ציונים, כגון: אתר אסקייפ רום. בנוסף, אתם יכולים גם להיעזר בקבוצה בפייסבוק חדרי בריחה בישראל בה אנשים מעלים חוויות וביקורות על חדרי בריחה.

שימו לב לאווירה שחדר הבריחה מציע

אחד הדברים החשובים בחדר הוא האווירה והתחושה שהחדר נותן. כדי לחוות חוויה מהנה במיוחד, כדאי לבחור בחדר עם אפקטים חזותיים וקולים מיוחדים שיתנו לכם תחושה אמתית ויעצימו את החוויה בחדר. מומלץ להתייעץ עם הפרטנר שלכם ולבחור ביחד, על מנת לבחור בחדר שיתאים לשניכם ויביא לכם את מקסימום ההנאה.

לסיכום: על מנת לבחור בהחלטה מושכלת ונכונה עבורכם חשוב להתייחס לגורמים הבאים: סוג החדר, רמת הקושי, ביקורות מהאינטרנט ואווירה בחדר וגם כדאי להתייעץ עם הצוות. כמו כן, חשוב לוודא להזמין מראש כרטיסים, כדי שיהיה לכם מקום.

עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות הוא להזמין חדר בריחה ולקחת את הפרטנר שלכם לבילוי שיעצים את הזוגיות ולצאת עם חוויה חדשה שתוכלו לדבר עליה עוד הרבה שנים.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא

חדר סודות היקום - הגרסה המשפחתית

ספר הקסמים

חדר ספר הקסמים אתם חבורת הרפקתנים שהוזמנתם לטירתו של מרלין, המכשף הגדול, בכדי לעמוד במבחני הגורל והנצח.שנתו של מרלין נדדה שנים במחשבותיו על המבחנים הללו.. האם אתן תוכלו להם בשעה אחת? החדר

קרא עוד »
חדר בריחה ל7 אנשים

חדר בריחה ל7 אנשים

חדר בריחה ל7 אנשים חיפשתם חדר בריחה ל7 אנשים? יש לנו כמה פתרונות מעולים בשבילכם. חדר בריחה ל7 אנשים יכול להיות חדר בריחה למשפחה ויכול

קרא עוד »
חדר בריחה לילדים בתל אביב

חדר בריחה לילדים בתל אביב

חדר בריחה לילדים בתל אביב: הבילוי המושלם למשפחה חדר בריחה לילדים בתל אביב. במיסטיקרום יש לנו מספר חדרים מתאימים במיוחד. אנחנו יושבים במרכז תל אביב

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן