משחקים משחק הרפתקה במיסטיקום

 חדרי בריחה למשפחות - איך לבלות ביחד כמשפחה בחדר בריחה ולהישאר בחיים?

 6 טיפים לבילוי משפחתי מוצלח בחדר בריחה

החלטתם לבלות זמן איכות עם המשפחה בחדר בריחה?

אם זו הפעם הראשונה שלכם או בין אם שיחקתם הרבה פעמים ריכזנו עבורכם 6 טיפים חשובים לבילוי מהנה ומוצלח עם כל המשפחה!

1.שיתוף פעולה-חדר בריחה הוא משחק קבוצתי ולכן חשוב שכל אחד מהמשתתפים יתקשרו אחד עם השני ויעדכנו לגבי מציאת רמזים חדשים. כל מידע חדש שתמצאו יכול לעזור לכם לצאת במהירות מהחדר ולנצח את המשחק בזמן שיא. כדאי לחשוב בקול ולהעלות כל רעיון יצירתי שעולה לראש זה יפתח לכם את החשיבה ויוסיף הנאה למשחק!

2.חלוקת תפקידים-ההמלצה היא להתחלק לכמה צוותים וכל צוות יעבוד על משימה אחרת וכך תוכלו לפתור משימות רבות יותר בפחות זמן. כדאי להתפרש על כל החדר ולחלק כל צוות לפי נקודות החזקה שלו. אם אתם מביטים שוב ושוב על המשימה ולא מצליחים לפתור? כדאי להעזר בצוות השני לקבלת עזרה או להתחלף עם צוות אחר.

3.קבלת עזרה מהמפעיל– נתקעתם עם משימה שאתם לא מצליחים לפתור?. אל תשכחו שאתם יכולים תמיד לבקש עזרה ממפעיל החדר. כדאי לבקש מהמפעיל רמז קטן שיעזור לכם להתקדם במשימה ולא לשבור את הראש ולהיתקע על חידה יותר מ15 דקות.

4.הנאה-אל תשכחו שבאתם לחדר הבריחה כדי לבלות זמן איכות ביחד עם המשפחה ולהתגבש יותר. זה לא הזמן המתאים להתחרות עם אחד מבני המשפחה ולהיכנס לריבים מיותרים. גם אם אתם נתקלים בקונפליקטים עם בני המשפחה, אל תשכחו שבסופו של דבר המטרה היא ליהנות!

5.בחירה שמותאמת לכל המשפחה– חשוב לבחור בחדר שמתאים לכל גילאי המשפחה מהקטנים ביותר ועד הגדולים ביותר. חשוב לשים לב לרמת הקושי של החדר ולהתייעץ עם הילדים לפני קבלת ההחלטה. זה יגרום לגיבוש משפחתי וזמן איכות ביחד.  כמו כן, כדאי לבחור בחדר שאף אחד מבני המשפחה לא ישתתף בו קודם, על מנת שכל המשתתפים ייהנו ולא ישתעממו וירצו לחזור שוב לחדר בריחה.
חדר בריחה למשפחה יכול לתת פן נוסף לחיי החברה של המשפחה שלכם ולגיבוש התא המשפחתי.

6.המלצות מהאינטרנט -בחירת החדר היא החלטה חשובה להנאה שלכם כמשפחה. רצוי מאוד לקרוא המלצות של גולשים באינטרנט לפני בחירת החדר. כך תשכילו לקבל את ההחלטה הנכונה ותחסכו זמן וכסף. המלצה לחדרי בריחה טובים  אתם יכולים למצוא באתר בוק אסקייפ רום.

לסיכום: זכרו שמטרת הבילוי היא לצבור חוויות ולבלות זמן איכות ביחד כמשפחה, לכן חשוב לבחור בחדר שישלב בו הנאה רבה ואתגר מהנה עבור כל בני המשפחה. עכשיו נותר לכם רק לבחור חדר בריחה למשפחה מתאים ולהצליח לברוח ממנו תוך 60 דקות!

משחקים משחק הרפתקה במיסטיקום

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא

חדר בריחה ל7 אנשים

חדר בריחה ל7 אנשים

חדר בריחה ל7 אנשים חיפשתם חדר בריחה ל7 אנשים? יש לנו כמה פתרונות מעולים בשבילכם. חדר בריחה ל7 אנשים יכול להיות חדר בריחה למשפחה ויכול

קרא עוד »
חדר סודות היקום - הגרסה המשפחתית

ספר הקסמים

חדר ספר הקסמים אתם חבורת הרפקתנים שהוזמנתם לטירתו של מרלין, המכשף הגדול, בכדי לעמוד במבחני הגורל והנצח.שנתו של מרלין נדדה שנים במחשבותיו על המבחנים הללו.. האם אתן תוכלו להם בשעה אחת? החדר

קרא עוד »
חדר בריחה לילדים בתל אביב

חדר בריחה לילדים בתל אביב

חדר בריחה לילדים בתל אביב: הבילוי המושלם למשפחה חדר בריחה לילדים בתל אביב. במיסטיקרום יש לנו מספר חדרים מתאימים במיוחד. אנחנו יושבים במרכז תל אביב

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן